خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیز کردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارس، پلنگ باغ وحش مشهد به دلیل شکستگی دست چپ همچنان تحت درمان است زیاد عرق می‌کنید؟ شاید یکی از این بیماری‌ها را دارید از کنار این علائم ساده نگذرید | ۳ نشانه هشداردهنده که ممکن است خطرآفرین باشند صدور مجوز واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران با ارز ترجیحی ۸۷ هزار زائر خانه خدا از ۲۱ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام خواهند شد توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده وزیر علوم از ادغام دانشگاه‌های کم‌دانشجو خبر داد
سرخط خبرها

وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۹۷۶۹
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در خراسان رضوی
طبق گفته کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گرد و خاک برای امروز بویژه در شرق و جنوب شرق استان پیش‌بینی شده است و در روزهای ابتدایی هفته آینده با کاهش کیفیت هوا همراه است.

به گزارش شهرآرانیوز، آیدا فاروقی افزود: طبق پیش بینی های انجام شده از روز یکشنبه هفته آینده، انتقال گرد و خاک با منشا داخلی و خارجی با کاهش کیفیت هوا و میدان دید در خراسان رضوی رخ می دهد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به افزایش ابرناکی بویژه در نیمه شمالی و مرکزی استان بیان کرد: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در مناطقی از استان رگبار باران و رعد و برق با احتمال تگرگ و جاری شدن روان آب پیش‌بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: میانگین دمای امروز شهر مشهد در گرمترین ساعت به ۳۵ درجه و دمای شبانه به ۲۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.

فاروقی گفت: در شبانه روز گذشته قوچان با ۱۰ درجه سلسیوس و سرخس با ۳۸ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و بیشترین سرعت وزش باد نیز در رشتخوار خراسان رضوی با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت طی این مدت ثبت شده است.

وی بیان کرد: دمای مشهد نیز بین ۱۸ تا ۳۳ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->